Mikora consulting

Oceňování podniků​

Talking about company achievements.

Oceňování podniků či jejich částí

African manager of startup company briefing employee

Oceňování majetkových podílů v podnicích

Giving his expert opinion. Shot of businesspeople working in an office.

Znalecké posudky na ocenění aktiv a pasiv

Property Investment

Znalecké posudky pro účely převodu majetku

Consulting with colleague

Analýza a poradenství při restrukturalizaci

Financial business investment target plan

Zhodnocení investičního záměru

Growth investment success concept and financial planning.

Investiční doporučení

Business people shaking hands in the factory

Poradenství při koupi či prodeji podniku

Aerial view of business data analysis graph

Finanční analýza

Businessman hand placing or pulling wooden block on the tower. Business planning, Risk Management,

Zhodnocení rizik a tržního potenciálu podniku

Magnifier finding a car on euro banknotes background, the concept of car valuation

Oceňování nepeněžitých vkladů

Mikora consulting

Podnikové kombinace

So, this is the end of my career in this company!

Ocenění jmění při zániku společnosti

Budget cuts, tough economy. Cutting spendings. Scissors split the budget in half.

Ocenění jmění při rozdělení společnosti

Changes in market

Oceňování při přeměnách podniku

Split in the team company, conflicts and strife.

Oceňování při rozdělení podniku

Businesspeople transfer of bribe money to his partner, corruption concepts

Oceňování při převodu jmění

Close-up shot of Hammer on the table and lawyer introducing law, Concept of law.

Ocenění jmění při změně právní formy

Property ladder

Ocenění nepeněžitého jmění

Tax return

Oceňování pro daňové účely, transfer pricing

Close-up hand small group asian people sale team staff woman use design

Ocenění synergických efektů

Mikora consulting

Manažerské poradenství​

  • Audit strategického řízení organizace – jak je organizace řízena, jak má nastaveny cíle, zda aktivně pracuje se strategií budoucího rozvoje
  • Vedení série workshopů s vedením organizace s cílem posouzení aktuální situace a formulace strategických cílů na následující období (za využití metod Business Dynamics, SWOT analýza, Balanced Scorecard)
  • Rozpracování strategických cílů do měřitelných ukazatelů, odpovědností a změnových projektů
  • Podpora při realizaci stanovené strategie formou projektového řízení týmu manažerů podniku, workshopů, řešení individuálních témat ve vazbě na realizovanou strategii
  • Úvodní analýza organizace s cílem identifikovat prostor pro zlepšení a zmapování interních procesů – posouzení strategického, finančního, procesního a organizačního řízení
  • Definování cílového stavu (např. snížení administrativy, urychlení procesů, snížení nákladů, příprava organizace na plánované změny apod.)
  • Detailní analýza a optimalizace prioritních oblastí
  • Příprava personálního auditu: zaměstnanci vybraní do personálního auditu jsou rozděleni do skupin podle toho, zda s nimi proběhne řízený osobní pohovor nebo skupinový program, tzv. Development centrum
  • Definice klíčových kompetencí, které má personální audit prověřit, a to s ohledem na cíle optimalizace, cílové procesy a stanovené odpovědnosti a pravomoci jednotlivých pracovních pozic vůči procesům
  • Vytvoření struktury řízeného pohovoru a programu tzv. Development center, tj, programů, během kterých jsou kompetence zaměstnanců prověřovány formou individuálních a skupinových cvičení
  • Realizace osobních pohovorů a skupinových programů
  • Vyhodnocení personálního auditu ve formě individuálních a systémových doporučení.
  • Detailní analýza hospodaření organizace, procesů finančního řízení včetně veškerých souvisejících agend
  • Vyhodnocení efektivity finančního řízení a formulace doporučení na změny
  • Detailní prověření investičních procesů a investiční činnosti, výběrových řízení (dle zákona 137/2006 sb), realizovaných zakázek
  • Analýza hospodaření s majetkem, procesů majetkové agendy
  • Posouzení interních procedur a nastavených pravomocí v rámci organizace výběrových řízení
  • Prověření věcného způsobu zadávání a vyhodnocování výběrových řízení (zadání, kritéria hodnocení, závěry komise)
  • Prověření kompletní dokumentace k výběrovým řízením a následné realizaci zakázky
  • Optimalizace: detailní analýza konkrétních procesů nebo oblastí s cílem dosažení vyšší výkonnosti (např. produktivity, ziskovosti, kvality)
  • Snižování nákladů: Analýza struktury nákladů, pracovní náročnosti a dalších aspektů s vlivem na celkovou výkonnost organizace; prověření možností pro snížení nákladů (např. formou optimalizace činností, snížení pracovní náročnosti, outsourcingu) na základě detailní analýzy
  • Restrukturalizace: provedení procesního auditu se zaměřením na změnu organizační struktury tak, aby byl podpořen cílový stav fungování organizace (např. utlumení či posílení vybraných činností, příprava na fúzi nebo akvizici, centralizace podpůrných oblastí apod.)
  • Nastavení systému řízení organizace v souladu s cíly restrukturalizace
  • Návrh organizační strukturu v souladu s cíli procesů
  • Dokumentace popisu pracovních míst, pravomocí, odpovědností, hodnocení zaměstnanců
  • Tvorba motivačních systémů včetně kalkulačních modelů
  • Optimalizace obchodních procesů  - plánování, nastavení portfolia služeb a produktů, organizační zajištění, posílení kompetencí zaměstnanců prostřednictvím tréninků
  • Posouzení aktuální IT podpory a formulace strategie rozvoje, doporučení na budoucí architekturu a intergraci
  • Posouzení aktuálního stavu ICT podpory
  • Definice detailních požadavků na cílové informační systémy, návrh architektury
  • Implementace procesů dle standardu ITIL
  • Zajištění kvality implementačního projektu vzhledem k cílům procesů, pro které je informační podpora budována
  • Zprostředkování komunikačních vazeb mezi implementačním týmem a klíčovými uživateli na straně zákazníka
  • Formulace strategie řízení lidských zdrojů
  • Implementace best-practice procesů, např. v oblasti rozvoje a vzdělávání zaměstnanců, plánování zaměstnanců, hodnocení, motivačních systémů
  • Vytváření komplexních systémů vzdělávání a hodnocení zaměstnanců na základě kompetenčních modelů
  • Analýza a návrh motivačních systémů zaměstnanců

Mikora consulting

Znalecké služby v oblasti majetku​

Tržní oceňování budov, bytů, nebytových prostor a pozemků | Určení administrativní ceny budov, bytů, nebytových prostor a pozemků | Oceňování nemovitostí pro účely převodu (to je také administrativní cena), daru, dědictví, zástavy či věcného břemene | Oceňování pro účely exekucí a oceňování nemovitostních společností | Znalecké služby a poradenství pro účely kolektivního investování, zejména pro oblast fondů kvalifikovaných investorů (ocenění reálné hodnoty) | Oceňování developerských projektů | Určení hodnoty nemovitostních nepeněžitých vkladů

Kontaktní formulář

Fakturační údaje

MIKORA consulting s.r.o.
IČ: 05725046
Se sídlem: Vranov 57, 257 22

Bankovní spojení

Datová schárnka: wj88vzr
Bankovní spojení: 301 165 036/5500
Raiffeisenbank

Copyright ©Mikora. All Rights Reserved. Vytvořeno na míru společností Legit Visual